Jak wspierać dzieci w czasach COVID-19 – materiały

Wydarzenia 21 maja 2020
MWS Webinar

Izolacja, strach, poczucie zagrożenia, zmiany rutyny wpływają na nastrój i samopoczucie. Sposób radzenia sobie z zaistniałą sytuacją przez młodych ludzi zależy zarówno od modelu towarzyszenia dzieciom w czasie izolacji, jak i rodzaju udzielonego im wsparcia w czasie ponownej adaptacji do szkół.

Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w webinarze Jak wspierać dzieci w czasach COVID-19. Poniżej znajdują się dodatkowe materiały ze spotkania:

Prezentacja: „Jak wspierać dzieci w czasach COVID-19”

Karta pracy dla ucznia: „Emocjonalny kubeczek”

Karta pracy dla ucznia: „Potrzeby”

Webinar objął tematy:

  • jak wspierać dzieci, które się boją?
  • jak wspierać dzieci w czasie izolacji?
  • jak rozmawiać z dziećmi po powrocie do szkół?
  • jak wspierać dzieci w regulacji emocji?
  • jak wspierać dzieci w ponownej adaptacji do szkolnej rutyny?

Webinar poprowadzi Aleksandra Belta-Iwacz – psycholog, terapeuta pedagogiczny, trener umiejętności społecznych, w trakcie studiów podyplomowych z psychologii klinicznej dzieci i młodzieży. Aleksandra Belta-Iwacz jest zafascynowana psychologią dziecka, rodziny i relacjami. Pani Ola udziela konsultacji online dla rodziców, prowadzi szkolenia dla nauczycieli i prowadzi bloga psycho-edukacyjnego www.mamologia.pl. W ramach pracy w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chybiu prowadzi terapie wczesnego wspomagania rozwoju, konsultacje dla rodziców, wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży oraz diagnozy.

Dodatkowe informacje o tym oraz innych webinarach znajdują się na grupie dla nowoczesnych nauczycieli – sPokój Nauczycielski.

Mogą Cię również zainteresować: