Rówieśnicza interwencja kryzysowa – jak przygotować młodzież do pomagania rówieśnikom(18 listopada 2020)

05 listopada 2020 Webinar zrealizowany
Webinar: „Rówieśnicza interwencja kryzysowa – jak przygotować młodzież do pomagania rówieśnikom

Szczegóły webinaru:

  • 18 listopada (czwartek), godz. 16:0
  • Spotkanie potrwa ok. 60 minut
  • Na spotkanie obowiązuje rejestracja (prosimy pamiętać o potwierdzeniu adresu mailowego).
  • Szkolenie jest bezpłatne, a jego uczestnicy otrzymają zaświadczenia udziału.

Webinar obejmie tematy:

  • Problemy psychiczne dzieci i młodzieży
  • Samobójstwa i samookaleczenia
  • Zasady interwencji kryzysowej
  • Komunikacja z dzieckiem i nastolatkiem z problemami
  • Rola rówieśników w interwencji kryzysowej
  • Konspekty godzin wychowawczych

Webinar Rówieśnicza interwencja kryzysowa – jak przygotować młodzież do pomagania rówieśnikom został zrealizowany.
Zapraszamy do udziału w innych szkoleniach (SPRAWDŹ HARMONOGRAM)

Jeśli zależy Ci na zapoznaniu się z materiałami z tego webinaru napisz do nas na adres mailto:kontakt@mws.pl

Prowadzący: Tomasz Bilicki

Tomasz Bilicki - pedagog, terapeuta, certyfikowany interwent kryzysowy (University of Maryland), trener umiejętności społecznych. Ukończył psychologię motywacji na Uniwersytecie SWPS oraz kilkaset godzin szkoleń w zakresie wsparcia i terapii. Absolwent programu szkoleniowego ICISF w modelu indywidualnej i grupowej interwencji kryzysowej CISM, zalecanego przez ONZ. Szkolił się także na Uniwersytecie w Nowym Jorku, Utrechcie i Harvarda. Jest koordynatorem Punktu Interwencji Kryzysowej dla Młodzieży RE-START, Regionalnego Interwencyjnego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży oraz dyrektorem akredytowanego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Innopolis w Łodzi. Członek dwóch amerykańskich organizacji branżowych: International Critical Incident Stress Foundation oraz Association for Middle Level Education. Jest także nauczycielem – uczy wiedzy o społeczeństwie w Szkole Podstawowej nr 35 na łódzkich Bałutach.

Zobacz inne webinary: